روابط عاطفی پیش از ازدواج

در قرار ملاقات اول با پسر چگونه باشیم؟ (چطور قرار رمانتیک و خوب داشته باشیم؟)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

قرارهای اول می‌تواند سرگرم‌کننده یا اعصاب خردکن یا هیجان‌انگیز باشد. اما مهم‌تر از همه، باید عاشقانه باشد! این فرصتی است که با طرف مقابل ارتباط بگیرید تا ببینید که آیا تناسب طبیعی با هم دارید یا خیر. اگر قرار اول کمی عاشقانه باشد، قطعا شانس شما را برای قرار دوم افزایش می‌دهد. برای داشتن یک قرار ملاقات خوب، به نکات گفته شده در مقاله عمل کنید.

زوج درمانگر و سکس تراپیست

چگونه در اولین قرار ملاقات رمانتیک باشیم؟


مکان قرار را با دقت انتخاب کنید

این مکان ممکن است جای بسیار زیبا یا تاریخی باشد، یا ممکن است فقط یک مکان عادی مانند کافه باشد. در انتخاب مکان قرار، به علاقه‌مندی‌های طرف مقابل هم توجه کنید. به عنوان مثال، اگر او به فضای باز علاقه دارد، می‌توانید یک جای درختکاری شده زیبا یا باغ گل را پیشنهاد کنید. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که برای او احساس صمیمیت و منحصر به فردی داشته باشد. این بسیار عاشقانه‌تر از دیدن فیلم و خوردن شام است. اگر اهل هنر است، ممکن است پیشنهاد کنید به موزه یا گالری هنری بروید.

فعالیتی را انجام بدهید که بتوانید در آن به طرف مقابل‌تان نزدیک‌تر باشید

قرار ملاقات دختر و پسر

این ممکن است به معنای شرکت در کلاس خاص یا رفتن با هم به یک پارک تفریحی باشد. فعالیت‌هایی را انجام دهید که شما را فعال نگه دارد و با یکدیگر صحبت کنید و خوش بگذرانید، نه اینکه بنشینید و چیزی را فقط تماشا کنید و به خانه برگردید. به این ترتیب، فرصت بیشتری برای ایجاد یک ارتباط معنادار خواهید داشت. از نشستن در یک کنسرت یا نمایش طولانی خودداری کنید، زیرا این فرصتی را به شما نمی‌دهد که با فرد مخاطب ارتباط برقرار کنید. این نوع فعالیت‌ها را بگذارید برای قرارهای بعدی.

گفتگو را در الویت قرار دهید

وقتی در اولین قرار هستید، سعی می‌کنید حسی از آن شخص به دست آورید. این که او به چه چیزی علاقه دارد، شخصیتش چگونه است، فرد شوخ‌طبعی هست یا نه؟ به موضوعات سبک بچسبید و نه موضوعات به شدت شخصی. مثلا غذای موردعلاقه او چیست و دوست دارد به کجا سفر کند. نشان دادن علاقه عمیق به طرف مقابل، قطعا عاشقانه‌تر از تماشای یک فیلم است. بنابراین مطمئن شوید به پاسخ‌های او به دقت گوش می‌دهید. فکر نکنید که باید در مورد چیزهای سنگین صحبت کنید. مثل بحث‌های مربوط به سیاست و مذهب.

موبایل خود را کنار بگذارید

به این فکر کنید که چند بار گوشی خود را بدون اینکه به آن فکر کنید، ناخودآگاه چک می‌کنید؟ توجه داشته باشید که گوشی خود را خاموش کنید تا اصلا به آن نگاه نکنید. در عوض، تمرکز خود را به قرار خود بدهید. اگر نمی‌توانید گوشی خود را خاموش کنید، تلفن خود را در حالت بی‌صدا قرار دهید و به این نکته توجه کنید که آن را به طور مکرر بررسی نکنید.

با هم آهنگ گوش کنید

اگر در رستورانی هستید که موزیک زنده پخش می‌کنند، از فرد خواننده یا نوازنده بخواهید موزیک مورد علاقه طرف مقابل‌تان را پخش کند و این موزیک را به او تقدیم کنید. اگر در ماشین هستید، موزیک مورد علاقه او را پخش کنید.

به زبان بدن خود دقت کنید

بدن خود را به سمت طرف مقابل بچرخانید. شما قطعا می‌خواهید زبان بدن‌تان باعث شود مخاطب‌تان آرام و راحت باشد. همچنین بهتر است به در کنار هم بنشینید و نه رو به روی هم. لبخند هم فراموش نشود.

مقداری محبت فیزیکی نشان دهید اما افراط نکنید

شانه‌اش را در حین صحبت لمس کنید، اگر او هم می‌خواهد دستش را بگیرید یا موقع نشستن و ایستادن کمر او را برای راهنمایی کردن او لمس کنید. در اولین قرار از لحاظ صمیمیت فیزیکی افراط به خرج ندهید و شرایط را کنترل کنید.

دروغ نگویید

شما نمی‌خواهید طرف مقابل‌تان را فریب دهید. در عوض، در مورد اینکه چه کسی هستید بسیار صادق باشید. خود واقعی و واقعی بودن عاشقانه است! یک لحظه به خود یادآوری کنید که آن شخص می‌خواهد با شما قرار ملاقات بگذارد، پس خودتان باشید. برای اینکه احساس آرامش بیشتری نسبت به قرار ملاقات داشته باشید، راحت لباس بپوشید، با اعتماد به نفس رفتار کنید و اوقات خوشی داشته باشید.

سخن پایانی

قرار ملاقات اول می‌تواند استرس آور و همچنین لذت‌بخش و عاشقانه باشد. قرار اول مهم است چون یکدیگر را به خوبی می‌شناسید و تصویری از خودتان در ذهن او به جا می‌گذارید. با رعایت این نکات می‌توانید قرار ملاقات خوب و موفقی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!