روابط عاطفی پیش از ازدواج

بهترین جمله برای شروع چت با دختر (نحوه پیام دادن به دختر مورد علاقه)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرض می‌کنیم شما شماره دختر مورد نظرتان را دارید اما چگونه می‌توانید مکالمه را شروع کنید که توجه او را جلب کنید؟ ارسال پیام می‌تواند راهی عالی برای شکستن یخ‌ها و جذب کردن فرد موردعلاقه‌تان باشد. اگر شما هم قصد دارید به دختر مورد علاقه‌تان پیام بفرستید اما نمی‌دانید چه پیامی بفرستید که جلوه خوبی داشته باشد، این مقاله را مطالعه کنید.

چطور به دختر مورد علاقه‌ام پیام بدم؟


یک سوال باز پاسخ بپرسید

پاسخ دادن به یک سلام ساده کوتاه است، اما سوالات باز پاسخ، جریان طبیعی گفتگو را ایجاد می‌کنند. به سراغ سوالات باز بروید که معمولا بهتر از سوالات ساده با پاسخ «بله و خیر» هستند، زیرا چیزهای بیشتری وجود دارد که هر دو می‌توانید بگویید. می‌توانید با یک جمله ابتدایی شروع کنید:

 «روزت چطور می‌گذرد؟» یا به دنبال یک سوال خاص‌تر بروید. به عنوان مثال شما می‌دانید که او کلاس زبان می‌رود. در اینجا یک سری مثال آورده شده است:

«کلاس زبانت خوب پیش می‌رود؟ چرا به زبان علاقه داری؟» و…..

از او راهنمایی بگیرید حتی اگر نیاز ندارید

چطور به یک دختر پیام بدم؟

این کار باعث می‌شود فرد احساس ارزشمندی کند و به قصد کمک کردن به شما، ارتباطش را با شما بیشتر کند. مثلا می‌دانید که او علاقه‌مند به خواندن کتاب است. از او بپرسید درباره فلان موضوع چه کتابی بخوانید خوب است؟ و….

در مورد علایق او صحبت کنید

اگر به موضوعاتی اشاره کنید که او به آنها علاقه دارد، احتمال بیشتری دارد که پاسخ دهد. اگر می‌دانید که او برنامه تلوزیونی یا فیلم خاصی را دوست دارد، از او در مورد آن بپرسید. مثلا از او بپرسید که در مورد آخرین قسمت برنامه موردعلاقه‌اش چه نظری دارد، یا اینکه پیشنهاد آهنگی از آلبوم موردعلاقه‌اش دارد؟ به خاطر سپردن علایق طرف مقابل، به او نشان می‌دهد که به او اهمیت می‌دهید و حتی بهتر است بتوانید نقاط مشترکی پیدا کنید.

پست‌های جالب برایش بفرستید

اگر علایق او را تا حدودی می‌دانید می‌توانید گاهی برایش پست‌های مرتبط با علایقش را بفرستید و بعد درباره پست با هم صحبت کنید یا گاهی می‌توانید برایش پست‌های خنده‌دار مناسب بفرستید و لبخند روی لبش بیاورید ولی حواس‌تان باشد که هر دقیقه و زیاد از حد این کار را انجام ندهید.

از او تعریف کنید

یک تعریف صمیمانه و شیرین از شخصیت و مهارت‌های او، راهی آسان برای شروع یک رابطه است. از تعریف و تمجید درباره بدن و ظاهر او دوری کنید. در عوض، از شخصیت او تعریف کنید. مثال: «سلام! داشتم بهت فکر می‌کردم. خوشحالم که دختر باهوش و پرتلاشی مثل تو رو در زندگی دارم. صحبت کردن با تو همیشه روزم رو میسازه.»

از ایموجی‌های مناسب استفاده کنید

ایموجی‌ها می‌توانند صمیمیت را به پیام‌های شما اضافه کنند چون پیام خالی، حسی را منتقل نمی‌کند و حالت خشک و جدی دارد که می‌تواند حوصله سر بر باشد و یا حتی ممکن است پیام‌های شما برایش سوءتفاهم ایجاد کند چون او لحن شما را نمی‌تواند ببیند و گوش کند. البته اگر به تازگی آشنا شدید و با هم صمیمی نیستید، از ایموجی‌های قلب، بوس و ایموجی‌های نامناسب دیگر حتما دوری کنید!

از او بخواهید که شخصا با هم معاشرت کنید

ارسال پیامک، سرگرم‌کننده است اما صحبت کردن به صورت حضوری، راهی برای ارتقای یک رابطه به سطح بالاتر است و هم اینکه می‌توانید عمیق‌تر یکدیگر را بشناسید.

مثلا: «می‌خواهی بعد از کلاس فیزیک در روز سه شنبه با هم در کافه درس بخوانیم؟»، «من دو بلیط برای یک کنسرت دارم میخواهی با من همراه بشی؟»

اگر به پیام‌هایم سرد جواب می‌دهد چه کار کنم؟

زوج درمانگر و سکس تراپیست

اگر چندین بار سعی کردید با او ارتباط بگیرید اما او همیشه سرد و تک کلمه‌ای جواب می‌دهد و مایل نیست بیشتر صحبت کند، بهتر است رهایش کنید چون اصرار بر ادامه مکالمه و تحت فشار دادن طرف مقابل یعنی بی‌احترامی به او. با این کار بیشتر او را دلزده می‌کنید. این که کسی شما را نمی‌خواهد به معنی این نیست که شخصیت شما بد است یا دیگر کسی شما را دوست نخواهد داشت! این مسیر را ادامه دهید و با افراد دیگری ارتباط بگیرید.

سخن پایانی

امروزه در فضای مجازی پیام‌های زیادی از جنس مکمل دریافت می‌کنیم اما چه تعداد از این پیام‌ها به رابطه‌ای خوب ختم می‌شود؟ احتمالا تعداد کمی! اولین پیام‌های شما، نشان‌دهنده شخصیت شماست پس دقت کنید که با چه پیامی آشنایی را شروع می‌کنید. در اینجا در این خصوص شما را راهنمایی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!