روابط عاطفی پیش از ازدواج

استوری چی بزارم ریپلای کنه؟ (استوری ریپلای خور برای کراش)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر شما هم عاشق فردی شده‌اید و او را در فضای مجازی فالو دارید اما نمی‌دانید چگونه سر صحبت را باز کنید، این مقاله دقیقا برای شما است. این مقاله به شما کمک می‌کند که راه جذب عشق از طریق فضای مجازی را یاد بگیرید.

چه استوری بذارم کراشم ریپلای بزنه؟


از او شناخت پیدا کنید

برای اینکه بدانید دقیقا چه موضوعاتی کراش‌تان را کنجکاو می‌کند تا به شما پیام دهد و گفتگویی بین‌تان ایجاد شود، ابتدا باید او را بشناسید. چگونه؟ این موارد به شما کمک می‌کند تا کم و بیش علاقه‌مندی‌های او را پیدا کنید.

  • بایوگرافی او چگونه نوشته شده؟ مثلا اگر او در بایوگرافی یک شعر عرفانی نوشته است ممکن است این موضوع بیانگر این باشد که او علاقه به شعر و شاعری دارد و یا علاقه به موضوعات معنوی و عرفانی دارد. یا مثلا اگر در بایوگرافی اموجی پزشک یا توپ ورزشی گذاشته، این موضوع بیانگر آن است که او به این موضوعات علاقه دارد یا خود مشغول این فعالیت‌ها است.
  • پست‌هایش چگونه است؟ اگر تمام یا اکثر پست‌هایش با خانواده و دوستانش است، نشان می‌دهد که او احتمالا فردی خانواده دوست یا رفیق باز است. اگر اکثر پست‌هایش را از دشت و کوه و مسافرت‌هایش گذاشته، پس او به این موارد علاقه دارد.
  • استوری‌هایش چیست؟ از موضوع استوری‌های آن فرد هم می‌توانید تا حدودی او و علاقه‌مندی‌هایش را بشناسید

با توجه به این موارد می‌توانید شناخت نسبی از او پیدا کنید و گاهی در مورد موضوعات مورد علاقه او استوری بذارید. اما توجه داشته باشید که اگر خودتان به آن موضوع علاقه ندارید اصلا قرار نیست برای جلب توجه و رضایت او، خود را به دروغ شبیه او نشان دهید چون این موضوع به زودی لو می‌رود و هم اینکه وابستگی و عزت نفس پایین شما را نشان می‌دهد. شما در مورد موضوعات مورد علاقه خود باید پست و استوری بگذارید و نه برای جلب توجه اما اگر به موضوعات مورد علاقه او نیز علاقه دارید، گاهی در مورد این موارد هم می‌توانید استوری بگذارید تا سر صحبت‌تان باز شود.

استوری‌های عاشقانه برای جلب توجه ممنوع!

استوری ریپلای خور برای کراش

استوری‌هایی که نشان می‌دهد شما عاشق شدید، دلتنگ هستید یا وابسته هستید ممنوع! قرار نیست شما از روی حس نیازمندی و وابستگی وارد رابطه شوید چون آخر این نوع روابط شکست است. شما باید با عزت نفس، شناخت و منطق وارد رابطه با فرد درستی شوید و قطعا این حقیقت را می‌دانید که هر احساسی، عشق دوطرفه و واقعی نیست. پس با منطق پیش بروید تا ضربه نخورید.

در فضای مجازی چطور او را جذب کنم؟


توجه را در حد نرمال نشان دهید

برخی از افراد این گونه هستند که به اشتباه فکر می‌کنند وقتی به کسی حس پیدا می‌کنند، دیگر باید تمام استوری‌هایش را ریپلای بزنند، لایک کنند و شب و روز به بهانه‌های مختلف به او پیام بدهند. با پیام‌ها و توجه افراطی او را دلزده و خسته نکنید. یادتان باشد که زندگی شما فقط در او و رابطه‌تان خلاصه نمی‌شود. حتما باید زمان برای کارهای شخصی خودتان و خودمراقبتی هم بگذارید و اگر بهانه خوبی پیدا کردید به او توجه در حد نرمال را نشان دهید.

سر صحبت را باز کنید

چه دختر باشید و چه پسر، اشکالی ندارد که شما سر صحبت را با او باز کنید. مثلا او استوری گذاشته که واقعا شما را کنجکاو کرده، نظرتان را محترمانه درباره استوری او بگویید یا اگر سوالی برایتان پیش آمده محترمانه بپرسید. این نکته را به خاطر داشته باشید که در حین گفتگو اصلا نباید حرفی از عاشقی و احساسات بزنید چون به احتمال زیاد جواب رد خواهید شنید. ابتدا با روش‌های گفته شده و با صحبت کردن به مرور زمان به او نزدیک شوید و علاقه‌مندی‌های مشترک‌تان را پیدا کنید و رابطه دوستی ساده ایجاد کنید. بعد اگر دیدید که صمیمیت لازم شکل گرفته و او هم مشتاق رابطه با شما است و به عنوان یک دوست، پیگیر شما است، در این صورت اگر پسر هستید می‌توانید پیشنهاد ورود به یک رابطه عاطفی را مطرح کنید. پس برای این موضوع عجله نکنید. ابتدا اجازه بدهید یکدیگر را بشناسید، صمیمیت دوستانه برقرار شود و اگر او را مناسب رابطه عاطفی دیدید، این موضوع را مطرح کنید.

هر کاری می‌کنم او جذب من نمی‌شود! چیکار کنم؟

چرا کراشم بهم جواب رد داد؟

اگر مدت‌هاست در حال تلاش هستید تا با او صحبت کنید اما او همیشه سرد و تک کلمه‌ای پاسخ می‌دهد یا اصلا پاسخ نمی‌دهد و حس می‌کنید مایل به برقراری ارتباط دوستانه نیست، تلخ است اما باید این موضوع را رها کنید. به چند علت:

وابستگی و چسبندگی باعث از بین رفتن رابطه می‌شود، نه باعث برقراری آن

یعنی هرچقدر اصرار کنید که به زور او عاشق و شیفته شما شود، به همان نسبت او از شما دور خواهد شد. خودتان منطقی فکر کنید. اگر یک نفر اصرار کند که باید عاشق او شوید چون او عاشق شما است، نسبت به آن شخص چه حسی پیدا می‌کنید؟ قطعا حس آزاردهنده است و تمام تلاش‌تان را می کنید که از او فرار کنید.

خود را یک فرد وابسته و ضعیف نشان می‌دهید

بارها گفتیم که عشق با وابستگی متفاوت است. وابستگی یک ضعف و مشکل درونی است اما عشق یک رابطه دو طرفه بر پایه عزت نفس، قدرت، دوست داشتن دیگری در حد نرمال و آرامش است. پس اگر حتی از درون تمایل دارید برای برقراری رابطه اصرار کنید، باید روی درون خود کار کنید و نه اینکه با وابستگی و ضعف، هم جایگاه خود را خراب کنید و هم طرف مقابل را آزار دهید. در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه روان سالم صحبت کنید.

حقیقت را قبول کنید

قبول کنید که او به شما علاقه‌ای ندارد و این موضوع زوری نیست! همانطور که شما حق انتخاب دارید، او نیز حق انتخاب دارد!

جواب رد، نشانه بد بودن شما نیست!

این که او به شما جواب رد داده یا مایل نیست وارد رابطه شود، به این معنا نیست که شما آدم بد و بی‌ارزشی هستید یا دوست‌داشتنی نیستید! این جواب رد فقط به درخواست شما است و نه به شخصیت شما. خودتان را جای او بگذارید و فرض کنید یک نفر اصرار دارد که باید عاشقش شوید. اگر شما به او جواب رد بدهید، یعنی او آدم بد و دوست‌نداشتنی است و هرگز قرار نیست کسی عاشق او شود؟ قطعا خیر! گاهی ما جواب رد می‌دهیم چون ممکن است شخصا احساس می‌کنیم آمادگی رابطه عاطفی را نداریم، شاید قبلا شکست خوردیم و فعلا احساسات‌مان برای ورود به رابطه جدید ترمیم نشده است، شاید اهداف دیگری برای زندگی‌مان داریم و… حتی اگر دلیل جواب رد، این باشد که از طرف مقابل خوش‌مان نیامده، دلیل بر این نیست که هیچکس قرار نیست عاشق او شود چون آدم‌ها سلایق متفاوتی دارند. ما صرفا احساس می‌کنیم مناسب یکدیگر نیستیم یا از فلان مورد در او خوش‌مان  نمی‌آید.

پس این موضوع ربطی به بد یا ناکافی بودن شما ندارد. شما شانس ورود به رابطه را دارید، نه یک بار بلکه بارها.

سخن پایانی

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که جذب عشق بسیار ساده است اما بعد از اقدام، متوجه می‌شوند که موضوع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. رابطه و جذب عشق بلدی می‌خواهد و نیاز به عزت نفس و آگاهی دارد که در این مقاله سعی کردیم مقداری از آن را به شما منتقل کنیم. در صورت نیاز می‌توانید با مشاوران مجموعه روان سالم صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!