روابط عاطفی پیش از ازدواجزندگی مشترک

هک گوشی شوهر از راه دور (به همسرم شک دارم میخوام گوشی اش رو هک کنم)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شما هم به همسرتان شک دارید یا می‌خواهید با هک کردن موبایل او، متوجه شوید که چی در موبایلش می‌گذرد و آیا به شما خیانت می‌کند یا خیر؟ اگر جواب‌تان بله است، این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید.

هک گوشی همسر: درست یا غلط؟


قبل از اینکه سراغ راه حل‌ها برویم، باید چند سوال از شما بپرسیم و می‌خواهیم که کاملا صادقانه پاسخ دهید:

هک گوشی همسر

  • آیا شما چیز مشکوکی از همسرتان دیدید که به او شک کردید؟ مثلا او موبایلش را از شما مخفی می‌کند یا وقتی موبایلش زنگ می‌خورد، استرسی و عصبی می‌شود؟ یا هر گونه رفتار مشکوک از او دیدید یا خودتان نسبت به افراد دیگر در کل بی‌اعتماد هستید و برای اینکه به شما آسیب نرسد، مدام دنبال راه‌هایی می‌گردید تا ثابت کنید که دیگران قصد آسیب رساندن به شما را داشتند؟
  • سوال دوم اینکه اگر فرض کنیم یک راه تضمینی وجود دارد که می‌توانید موبایل همسرتان را هک کنید و بدانید چه خبر است، دیدن پیام‌های او به دختر یا پسر دیگر یا دیدن عکس‌های دیگران در موبایل او، آیا باعث آرامش خاطر شما می‌شود؟ یا اتفاقا بیشتر شما را بهم می‌ریزد و باعث می‌شود حتی تا سالیان سال آن عکس‌ها و مواردی که مشاهده کردید از ذهن‌تان پاک نشود و زندگی‌تان مثل جهنم شود؟ پاسخ قطعا مورد دوم است. دیدن این موارد باعث بهم ریختگی شما می‌شود و انگار خودتان دستی دستی در حال بیمار کردن خودتان هستید! آیا شما این را می‌خواهید؟ قطعا خیر.

بنابراین دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله هستید، به عنوان یک روانشناس متخصص می‌خواهیم به شما بگوییم که به جای خراب کردن خودتان و به جای بیمار کردن خودتان از لحاظ جسمی و روانی، بهتر است با یک زوج درمانگر در خصوص رابطه‌تان و نشانه‌های مشکوکی که می‌بینید صحبت کنید. زوج درمانگر برایتان شفاف می‌کند که آیا خیانتی اتفاق افتاده است یا خیر و اگر چنین مسئله‌ای اتفاق افتاده است باید چه کار کنید؟!

بهترین زوج درمانگر ایران

و همچنین اگر هیچ مورد مشکوکی وجود ندارد اما خودتان شکاک هستید به دلیل آسیب‌های دوران کودکی، در این زمینه هم روانشناس کمک می‌کند که بتوانید به آدم‌های درست اعتماد کنید و آسیب نبینید. کمک می‌کند که این حس اضطراب، ترس، عصبی بودن و بی‌اعتمادی را از وجودتان پاکسازی کرده و حس عشق، آرامش، اعتماد سالم و قاطعیت را در خود پرورش دهید. در نتیجه علاوه بر داشتن حال خوب و سلامت روان، می‌توانید رابطه خوبی نیز با همسر یا پارتنر خود داشته باشید.

چطور گوشی همسرم رو هک کنم؟

اگر تا اینجای مقاله همچنان قانع نشدید که هک کردن موبایل همسر به جای خوبی نمی‌رسد و بهانه‌ای است برای آرام کردن افکار سمی خودتان و نتیجه‌ای جز بیمار شدن خودتان ندارد، باید بگوییم که هیچ راه قطعی برای هک موبایل وجود ندارد. افراد کلاهبرداری هستند که هزینه‌های سنگینی دریافت می‌کنند اما خدمات هک را انجام نمی‌دهند. پس حواس‌تان باشد که پول‌تان را هدر ندهید. از طرفی کسانی هم هستند که با وصل کردن گوشی همسرتان به گوشی شما، گوشی خودتان و همسرتان را هک می‌کنند و تمام اطلاعات و عکس‌ها و اطلاعات بانکی شما و همسرتان را استخراج و از شما سواستفاده‌های سنگینی می‌کنند. پس در این زمینه به هیچ چیز و هیچ برنامه‌ای اعتماد نکنید!

سخن پایانی

شکاکی و کنجکاوی کردن برای دانستن جزئیات خیانت همسر، جاسوسی و… همگی یک نتیجه در بر دارد: بیمار شدن خودتان! پس اگر به هر دلیلی به طرف مقابل شک دارید از روانشناس برای مطمئن شدن خودتان کمک بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!