جدایی و طلاقروابط عاطفی پیش از ازدواج

هنوز با عشق قبلیم رابطه جنسی دارم (وابسته اکسم هستم و با هم سکس داریم)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا همچنان با عشق قبلی خود در ارتباط هستید و با هم سکس دارید؟ گاهی پیش می‌آید که بعد از پایان یک رابطه، همچنان افراد نسبت به یکدیگر تمایلات جنسی دارند و نمی‌توانند این نیاز خود را برآورده کنند. پژوهشی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهد که بین 729 زوج جوان و نوجوان، نیمی از آنها بعد از اتمام رابطه، همچنان با هم راطه جنسی دارند! چگونه باید این مسئله را مدیریت کرد؟ در این مقاله درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.

پیامدهای سکس با عشق قبلی

با عشق سابقم سکس دارم

می‌دانیم که رابطه جنسی با یک فرد باعث ترشح هورمون‌های جنسی و هورمون‌های لذت و سرخوشی در افراد می‌شود و یک پیوند و ارتباط عمیق بین‌شان ایجاد می‌شود حتی اگر این رابطه جنسی فقط برای رفع نیاز لحظه‌ای باشد اما انگار افراد به یکدیگر و این حس سرخوشی اعتیاد پیدا می‌کنند. بنابراین اگر شما همچنان با عشق سابق خود در ارتباط هستید و با هم سکس دارید، این موضوع باعث می‌شود شما و او نتوانید سوگ عاطفی خود را پس از جدایی طی کنید و به پذیرش جدایی برسید. بنابراین شما و او نمی‌توانید زندگی‌تان را جدا از هم ادامه دهید و فرصت بهتری برای ورود به رابطه جدید و رابطه سالم داشته باشید! درواقع شما با این کار، وابسته طرف مقابل می‌شوید و این موضوع اجازه جدایی را به شما نمی‌دهد.

بهترین زوج درمانگر ایران

بنابراین اگر جدایی شما به دلایل منطقی بوده، باید از برقراری رابطه جنسی با آن فرد خودداری کنید تا بتوانید بدون او زندگی کنید و فرصت‌های بهتری برای زندگی خود داشته باشید.

سخن پایانی

این یک محتوای آموزشی و علمی است و در این مقاله درمان صورت نمی‌گیرد. اگر بیش از حد وابسته پارتنر خود هستید و نمی‌توانید از او دور بمانید و روی تصمیم‌تان برای جدایی بایستید، حتما با روانشناس باید صحبت کنید تا از آسیب دیدن بیشتر در این نوع رابطه، جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!