روابط عاطفی پیش از ازدواج

مرد مورد علاقتو عاشق کن (راه‌های جذب پسر مورد علاقه)

زمان مطالعه: 9 دقیقه

آیا از جذب “آقایان اشتباه” خسته شدید؟ مهم‌تر از همه، آیا از دعوت “آقایان درست و مناسب” به زندگی خود ناامید هستید؟ ممکن است در حال حاضر انجام این کار غیرممکن به نظر برسد، اما به شما اطمینان می‌دهم کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای جذب مردان مناسب در زندگی خود انجام دهید. در واقع، من در این مقاله، 17 ایده را برای شما فهرست کرده‌ام.

مثالی از رفتارهای اشتباه برای جذب مردان

این قسمت، ترجمه یک مقاله است و داستان زندگی من (موسس سایت روان سالم) نیست!

حالا من کمی بزرگ‌تر و بالغ‌تر شده‌ام اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و به یاد می‌آورم که چگونه با پسرانی که دوست‌شان داشتم رفتار می‌کردم، از خود کوچک‌ترم می‌ترسم. اگر پسری را دوست داشتم، در بار یا کلوپ‌هایی که می‌دانستم او آنجا خواهد بود، می‌چرخیدم. طوری رفتار  می‌کردم که انگار چیزی اشتباه یا عجیب است تا او متوجه من شود و بخواهد به من کمک کند یا بخواهد سر صحبت را با من باز کند. من نیاز داشتم او را تعقیب کنم، عملا خودم را در یک بشقاب به او تقدیم می‌کردم. اگر واقعا با پسری رابطه برقرار می‌کردم، دوست داشتم هر ثانیه را با او بگذرانم. اگر می‌خواست با رفیقش وقت بگذراند، حسودی می‌کردم. این یک کابوس واقعی بود.

جای تعجب نیست که من شروع به جذب نوع اشتباهی از مردان کردم. قطعا شما می‌بینید که وقتی در یک رابطه بودم، چقدر ناامیدانه رفتار کردم. آنها می‌دانستند که می‌توانند از من سوءاستفاده کنند. می‌دانستند که به راحتی قابل دستکاری بودم. این موضوع را از نوع برخورد و رفتارهایم می‌فهمیدند. در واقع، متوجه شدم که برای مدتی، تنها مردانی که به من نزدیک می‌شدند، هوس بازها یا مردانی بودند که هدف‌شان از رابطه فقط سرگرمی و پر کردن وقت خالی‌شان بود.

بعدها شروع کردم به بررسی کردن رفتارهای زنان بالغ‌تر و پخته‌تر و تازه متوجه اشتباهاتم شدم. شروع کردم به دیدن اینکه چه احمقی بودم. البته، اگر من این نوع سیگنال‌ها را ارسال می‌کردم، مردان از من سواستفاده می‌کردند. بنابراین، چگونه توانستم نوع مرد مناسبی را جذب کنم؟ با اصلاح خودم، رفتارهایم و طرز تفکرم نسبت به جذابیت، توانستم به این هدفم برسم.

چه چیزهایی را جذاب می‌دانیم؟

اگر در فکر کردن به این مشکل دارید که چگونه مردان مناسب را در زندگی خود جذب کنید، فقط به این فکر کنید که در یک دوست چه   ویژگی‌هایی برای شما جذاب است و به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ شاید دنبال یک دوست وفادار هستید یا دوستی که در شرایط سخت در کنارتان باشد و از شما حمایت کند؟ همه این‌ها ویژگی‌های بسیار خوبی برای داشتن یک رابطه هستند، اما من به طور خاص در مورد آنچه در وهله اول شما را جذب می‌کند صحبت می‌کنم.

پس بیایید دوباره شروع کنیم. در مورد یک فرد سرگرم‌کننده چطور؟ یا کسی که مستقل است با یک شغل خوب؟ یک فرد متعادل و با ثبات چطور؟ کسی با دیگران مهربان است؟ شخصی که عاشق حیوانات است و دایره وسیعی از دوستان را دارد؟ کسی که با اعضای خانواده خود روابط خوبی دارد؟

این‌ها ویژگی‌هایی هستند که جذاب است. چرا؟ چون آنها به ما نشان می‌دهند که این افراد انسان‌های متین و خوبی هستند. این اشخاص قبلا زندگی خوبی داشته‌اند. آنها به شخص دیگری نیاز ندارند تا زندگی خود را خوب کنند. آنها به یک پرستار، والد یا ناجی نیاز ندارند. این افراد با اعتماد به نفس و قوی هستند.

در واقع، شما خوش شانس خواهید بود اگر آنها شما را برای پیوستن به زندگی‌شان انتخاب کنند. وقتی درباره آن فکر می‌کنید، هیچ کس نمی‌خواهد بخشی از چیزی باشد که موفق نیست. چیزی که سرگرم‌کننده یا مثبت نیست. وقتی به آن فکر می‌کنید واقعا چندان دشوار نیست.

فرض کنید شما در حال حاضر در صحنه دوستیابی هستید و تاکنون هیچ شانسی نداشتید. آیا حاضرید از منطقه راحتی خود خارج شوید تا شخص مناسب خود را بیابید؟ در ادامه توصیه‌هایی به شما می‌کنم که با اجرا کردن به آنها می‌توانید مرد خود را پیدا و جذب کنید. فقط دقت کنید با این کارها، مردان هوس‌باز و ناسالم را جذب نخواهید کرد. اگر به دنبال روابط ناسالم هستید، در این مقاله دنبال راه حل نباشید. ما اینجا درباره رابطه سالم و موفق و فرد مناسب صحبت می‌کنیم!

17 روش برای اینکه چگونه مرد مناسب را به زندگی خود جذب کنم


خودتان فردی باشید که می‌خواهید او را جذب کنید

اگر مانند شخصی که می‌خواهید جذب کنید، زندگی نکنید، هرگز نمی‌توانید به مرد مناسب برسید. مثلا شما عاشق فضای باز هستید اما همیشه در داخل می‌مانید. دوست دارید در مسابقات اتومبیل‌رانی کنید اما هرگز به پیست نمی روید. شما کتاب خوانی را ترجیح می‌دهید، اما در باشگاه استراحت می‌کنید و… یا مثلا دوست دارید فردی ورزشکار را جذب کنید اما خودتان هیچ ورزشی نمی‌کنید و به اندام و سلامتی‌تان اهمیت نمی‌دهید. خب چطور می‌خواهید چنین فردی را جذب کنید؟؟ فکر کنید ببینید فردی که در نظر دارید، دوست خواهد داشت همسر یا نامزدش چه ویژگی‌هایی داشته باشد و بعد همان ویژگی‌های مثبت را در خودتان ایجاد کنید تا برای آن فرد جذاب و مناسب دیده شوید.

محرک‌های گذشته را رها کنید

خراب کردن رابطه فعلی به خاطر رابطه خراب شده گذشته، آسان است. همه ما محرک‌هایی داریم. من یک سگ دارم. یکی از دوست پسرهای سابقم سگم را دوست نداشت. حتی 20 سال بعد اگر کسی کوچک‌ترین چیزی در مورد سگ‌های من بگوید من نسبت به آنها منفجر می‌شوم. بسیار مهم است که هر محرکی را بشناسید زیرا این شریک فعلی شما نیست که مسئول آن است، بلکه شریک سابق شما است.

روی عزت نفس خود کار کنید

اگر شما خودتان را دوست ندارید و به خودتان احترام نمی‌گذارید، طرف مقابل چگونه می‌تواند شما را به اندازه‌ زیادی دوست داشته باشد و به شما احترام بگذارد که با شما قرار ملاقات بگذارد؟ قبل از اینکه بتوانید حتی به جذب یک مرد فکر کنید، باید در نوع خود یک فرد متعادل باشید. شما نباید به دنبال کسی باشید که شما را کامل کند. شما باید بهترین نسخه از خود باشید. مردان جذب زنان مستقل و با اعتماد به نفس می‌شوند. آنها به سوی زنان نیازمند و مستاصل کشیده نمی‌شوند. بگذارید نور شما روشن شود و آن افراد خواهند آمد!

درک کنید که شما لایق عشق هستید

برخی از افراد باور ندارند که لایق چیزهای خوب زندگی هستند. اما اگر هرگز آن را باور نکنید، هرگز آن را دریافت نخواهید کرد. باید بفهمی که لیاقت شاد بودن را داری. باید بفهمید که شما لایق عشق هستید.

اعتماد به نفس داشته باشید

مردان اعتماد به نفس را دوست دارند. در واقع، شما مجبور نیستید ظاهری جذاب داشته باشید تا پسرها فکر کنند شما سکسی هستید. اما شما باید اعتماد به نفس داشته باشید. داشتن زبان بدن مثبت، یک لبخند خیره کننده، و شوخ طبعی، شما را فوراً در دید یک پسر قرار می‌دهد. خودت وحشی باش و نظاره‌گر آب دهان مردان و افتادن آنها به زیر پاهایت باش. البته منظور از وحشی بودن، مغرور و خودخواه بودن نیست. منظورمان داشتن اعتماد به نفس سالم است.

خودت باش

وقتی از مردان پرسیده می‌شود مردان چه چیزی را در زنان جذاب می‌دانند، آیا می‌دانید بسیاری از آنها چه می‌گویند؟ می‌گویند که ای کاش زنان می‌توانستند خودشان باشند و مجبور نبودند تظاهر کنند یا نقش بازیگران فیلم‌های هالیوودی را بازی کنند. بنابراین می‌توانید حدس بزنید که من چه چیزی را پیشنهاد می‌کنم. آره! که شما دقیقا همین کار را انجام دهید. خودتان باشید البته روی نقاط ضعف‌تان کار کنید تا خود اصلاح شده‌تان باشید و به خاطر اشتباهات تکرارشونده، فرد مناسب را از دست ندهید! از خندیدن به اشتباهات یا خطاهایتان نترسید. فقط خودت باش، البته خود اصلاح شده و رشد کرده‌ات!

زندگی‌تان را رشد بدهید

هرچه زندگی شما بزرگ‌تر باشد، به تعداد بیشتری از مردان دسترسی خواهید داشت. در واقع، هر چه بیشتر روی خود به عنوان یک فرد و یک زن سرمایه‌گذاری کنید، احتمال اینکه نوع مرد مناسب شما را متوجه شوید، بیشتر می‌شود. پس به دور دنیا سفر کنید، دانشگاه بروید، در برنامه‌های آموزشی ثبت نام کنید و… شما خود را در موقعیتی قرار خواهید داد که صدها یا نه حتی هزاران مرد مناسب را جذب کنید.

 کار کنید تا به تنهایی مستقل باشید

برای مستقل بودن حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. من زنانی را می‌شناسم که از رابطه‌ای به رابطه دیگر می‌روند و نمی‌توانند یک دقیقه مجرد بودن را تحمل کنند. آنها ممکن است از نظر مالی مستقل باشند اما از نظر عاطفی کمبود دارند. کار کنید تا زنِ خودتان باشید، هم از نظر روحی و هم از نظر مالی. به طوری که تا زمانی که مرد مناسب از راه برسد، شما یک فرد کاملاً آماده برای یک رابطه خواهید بود.

 اشتیاق خود را نشان دهید

من زنی را می‌شناسم که در اولین قرار ملاقات، پارادوکس شگفت‌انگیز آزمایش فیزیک کوانتومی «شکاف دوگانه» را توضیح داد. اگر آن را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنم آن را جستجو کنید، واقعاً جذاب است. این نحوه عملکرد متفاوت ذرات نور است که توسط آزمایشگر مشاهده می‌شود. پس از اینکه او نکات دقیق قرار خود را توضیح داد، از او خواست که با او ازدواج کند. او البته خندید، اما ماه‌ها بعد آنها ازدواج کردند. پس از آن، او به دوستانش گفت که در آن لحظه که داشت آزمایش را توضیح می‌داد، این نگاه اشتیاق در چشمان او بود که می‌دانست او زن مناسبی برای اوست.

شبکه ارتباطات قوی خود را نشان دهید

چه چیزی به یک پسر نشان می‌دهد که شما یک فرد خوش اخلاق هستید؟ بسیاری از دوستان خوب و روابط خانوادگی قوی. اگر فردی را ببینیم که دوستانی دارد که دهه‌ها است آنها را می‌شناسند، این اطمینان را در ما ایجاد می‌کند که این فرد می‌تواند روابط خود را حفظ کند. اگر کسی را ببینیم که به خانواده‌اش نزدیک است، می‌دانیم که می‌تواند پیوندهای نزدیکی ایجاد کند. اینها همه نشانه‌های خوبی از یک انسان متعادل است.

به ظاهر خود توجه کنید

من نمی‌گویم سینه‌تان را پر کنید یا لب‌هایتان را پر کنید، فقط تمیز باشید و لباس‌های زیبا بپوشید. چیزهایی را نپوشید که عادت ندارید مثل کفش‌های پاشنه بلند را که دوست ندارید نپوشید. لباس‌هایی بپوشید که در آن احساس راحتی کنید. مرتب موهای خود را کوتاه کنید و در آرایش زیاده‌روی نکنید.

در برابر احتمالات باز باشید

اگر همیشه یک نوع شریک عاطفی مشابه داشته‌اید، اکنون زمان آن است که آن را کنار بگذارید. شاید همیشه جذب افرادی با پوست سبزه و قد بلند شده باشید. شما هرگز فرصت را به مردان بلوند و کوتاه قدتر نمی‌دهید. چه کسی می‌داند، شاید او فرد مناسبی بود و شما او را نادیده گرفتید! به روی همه احتمالات باز باشید، نه فقط ترجیحات خود، و بعد ممکن است به طرز خوشایندی شگفت‌زده شوید. به یاد داشته باشید، ظاهر برای همیشه ماندگار نیست، اما شخصیت ماندگار است.

ناامید نباشید

اگر می‌خواهید با مرد اشتباهی قرار ملاقات بگذارید، ناامیدانه و وابسته رفتار کنید. مطمئنا، زمانی که دیگران زندگی عاشقانه خوبی داشته باشند و شما نداشته باشید، بد است. اما مدت کمی مجرد بودن چیز بدی نیست. از این فرصت، برای کار کردن بر روی عزت نفس و احترام خود استفاده کنید. فراموش نکنید، مردان می‌توانند بوی زن ناامید و وابسته را در فاصله یک مایلی حس کنند و از شما استفاده خواهند کرد.

بازی سخت برای بدست آوردن

نقطه مقابل ناامید بودن، سخت بازی کردن برای بدست آوردن است. مردها عاشق تعقیب و گریز هستند. آنها برای چیزی که باید برای آن تلاش کنند ارزش زیادی قائل هستند. پس آن زنی باشید که مردان باید برای گذراندن وقت با او باید تلاش کنند. البته نمی‌گوییم حالا از این طرف بام بیفتید و هیچ تلاشی در رابطه نکنید، بلکه همه چیز را از مردتان انتظار داشته باشید. نه! این حد از زیاده‌روی هم خسته‌کننده است. شما هم باید در رابطه تلاش کنید و جلو بیایید اما به اندازه و نه افراطی و نه خیلی کم. بلد باشید تعادل را بین وابسته بودن و دست نیافتنی بود رعایت کنید.

بدانید چه می‌خواهید

بسیاری از زنان فکر می‌کنند که نباید بگویند که می‌خواهند رابطه داشته باشند، اما صداقت همیشه بهترین سیاست است. بگویید چه می‌خواهید. از نیازها، خواسته‌ها و معیارهایتان صحبت کنید تا اگر فردی مطابق با این موارد نیست، سریع از زندگی‌تان خارج شود.

 سعی کنید کار جدیدی انجام دهید

اکنون زمان آن است که تمام عادات قدیمی خود را کنار بگذارید. ضرب المثل معروفی وجود دارد که می‌گوید همان کار را ادامه می‌دهید اما انتظار نتیجه متفاوت دارید. اگر همیشه مرد اشتباهی را جذب کرده‌اید، روال خود را تغییر دهید.

حالا برو بیرون!

متأسفانه، این توصیه دوستیابی بی معنی است، مگر اینکه واقعاً بیرون بروید و از آن استفاده کنید. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید با آقای درستی قرار بگذارید، باید به بیرون بروید و او را پیدا کنید.

سوالات متداول


چگونه مرد مناسب را جذب زندگی خود کنم؟

با تمرکز بر بهترین بودن. من معتقدم آنچه را که به دنیا عرضه می‌کنیم، پس می‌گیریم. بنابراین اگر مثبت‌اندیش باشید و روی خودتان کار کنید، یک مرد همفکر را جذب خواهید کرد که به همان چیزهایی که شما باور دارید، اعتقاد دارد.

چگونه پسر مورد نظر خود را جذب کنم؟

مثبت بودن، افراد مثبت را جذب می‌کند. منفی هم همین کار را می‌کند. قدردانی برای آنچه در حال حاضر دارید ضروری است. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، زندگی خود را رهبری کنید و مسیر خود را دنبال کنید. زندگی خود را به بهترین شکل پیش ببرید و سپس مرد مناسب را پیدا خواهید کرد.

چگونه عشقی را که لایق آن هستید جذب می‌کنید؟

تنها زمانی که به خودمان احترام بگذاریم و به خودمان عشق بورزیم، می‌توانند دیگران نیز از آن پیروی کنند. اگر احساس نمی‌کنید که لایق یک رابطه خوب هستید، آن را نخواهید داشت. با این حال، اگر خود را به عنوان یک شکار ارزش برنده شدن معرفی کنید، مردان مناسب را جذب خواهید کرد.

آیا مرد مناسب وجود دارد؟

مرد مناسب قطعا وجود دارد. اگر وجود نداشت وقت‌مان را برای نوشتن این مقاله ارزشمند هدر نمی‌دادیم! اگر شما تا حالا فرد مناسب را پیدا نکردید، باید مشکل و دلیل را در خود جستجو و برطرف کنید.

سخن پایانی

جذب کردن مرد مناسب، مهارت و دانش می‌خواهد. تا وقتی که دانش را نداشته باشید، نمی‌دانید چه کار باید بکنید تا به هدف‌تان برسید. در نظر داشته باشید که کار کردن روی موارد فوق، دلیل بر نقش بازی کردن در رابطه نیست. این کارها را باید انجام بدهید تا به رشد شخصیتی برسید حتی اگر می‌خواهید تا آخر عمرتان تنها بمانید. پس تقویت عزت نفس و… فقط برای جذب یک مرد نیست بلکه برای زندگی خودِ شما نیز داشتن این ویژگی‌ها ضروری است. پس لطفا در مقابل این مقاله و آموزش‌ها گارد نگیرید و برای بهبود شخصیت‌تان تلاش کنید. برای دیدن آموزش‌های بیشتر برای جذب یک مرد خوب و داشتن رابطه سالم و موفق، توصیه می‌کنیم کتاب صوتی یا کتاب الکترونیکی زنان زیرک را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!